Am Am7 Vüür paar Woche, nit lang her D7/G Jedenfalls, do spillte mir F Dm G Enn dä Kneip, wo mir sons och sinn. Am Alles toll, die Buud wohr voll, Am7 Alles wohr su, wie et soll, F G Op eimohl kütt die Wahnsinnsfrau rinn. F G Die überdurchschnittlich superstarke, F G Mir noch absolut unbekannte F G C G Am Ruut-wieß-blau querjestriefte Frau. Am Plötzlich roch et noh Dior, Am7 D7/G Wo vüürher Qualm un Bierdunst wohr, F Dm G Unmettelbar wohr ich bejeistert. Am Die Margret Astor-Collection, Am7 D7/G Et janze Styling Ton enn Ton, F Dm G Die Rockerkluft vun Etienne Aigner. F G He kohm dä absolute Überrenner F G Uss däm John Player-Exclusiv-Kalender F G C G Am Un dat woss se janz jenau, die querjestriefte Frau. Am In de eezte Reih natürlich Am7 Kütt dat Alt un stellt sich vüür mich, F Dm G Ich denk: „Jung, dat darf nit wohr sinn!“ Am Un ming Finger weeden klamm, Am7 D7/G Ich denke: „Jesses, nä, Madam! F Dm G Su jet he, dat ess e’ Unding! F G Jung, jetz musste völlig ruhig blieve, F G Fang bloß nit ahn, he jet zo övverdrieve F G C G Am Nur für die ruut-wieß-blau querjestriefte Frau.“ Am “Wiggerspille wie jewonnt“, Am7 D7/G Denk ich, weil et sich nit lohnt, F Dm G Dodrop ze waade, dat die ahnspringk. Am “Denn su en Frau steht nit op mich, Am7 D7/G Bei der kriej ich keine Stech“ – F Dm G Doch do sinn ich, dat se metsingk! F G Allerdings muss ich erkenne: F G Dä Schoss laach miehßtens ahn dä falsche Stelle, F G C G Am Die ruut-wieß-blau querjestriefte Frau. Am Noh däm Leed kohm dann en Paus, Am7 D7/G Jott sei Dank och jet Applaus, F Dm G Jung, ich moht janz flöck e’ Bier hann! Am Ich also hektisch ahn de Thek, Am7 D7/G Do sinn ich, dat se do ald steht, F Dm G Un schon fängk se ’ne Verzäll ahn: F G Dat se noch nie jet vun uns jehührt hätt, F G Doch wat mer maache, fänd se wirklich „sehr nett“, F G C G Am Säät die ruut-wieß-blau querjestriefte Frau. Am Während sie von Mundart schwärmt Am7 D7/G Und sich für unsre Kunst erwärmt, F Dm G Denk ich, dat ich unrasiert benn. Am “Deo, loss mich nit em Stech, Am7 D7/G Denn sons stink ich fürchterlich, F Dm G Un bei su ’nem Auftritt ess dat janz schlemm.“ F G Mir wöhren unjeheuer proletarisch, F G Die Relevanz der Texte exemplarisch. F G C G Am Ich saach: „Jenau, Clemens, dunn uns zwei Schabau!“ Am “Hach, das find ich exzellent, Am7 D7/G Dass euer Lied beim Namen nennt!“ F Dm G Ich saare: „Richtig, Baby, wie heiß du dann?“ Am “Ich bin eine Musenbraut, Am7 D7/G Doch an meine Busenhaut F Dm G Lass ich nur Wasser und ‚CD’ draan! F G Und träume in der Traumstadt ‚Schöner Wohnen’ F G Vom großen Endsieg der Revolutionen F G C G Am Als perfekt ausgereifte kulturelle Schau.“ Am Se erklärt, wat reine Schönheit wöhr, Am7 D7/G Dat sie et Schwesterlein vum Söhnlein wöhr F Dm G Un jeder möht ene Rolls-Royce hann, jeder! Am Nur ein Saach, möht se mir jestonn, Am7 D7/G Künnt vum Prolet se nit verstonn: F Dm G Woröm die ärm Säu kein Jeduld hann. F G Denn Schritt für Schritt sei aus den Traditionen F G Der deutschen Dichter-Denker-Genrationen F G C G Am Ein Staat herangereift, der zu bewahren lohnt. Am Un se verzällt noch stundenlang, Am7 D7/G Bess ich et nit mieh maache kann F Dm G Un nur noch hackevoll römlalle. Am Fessjeklammert ahn der Thek, Am7 Dm7/G Die, wie mir schingk, allein versteht, F Dm G Woröm ich mancherlei nit schnalle. F G Die frööt nit blöd un deit sich nit verstelle, F G Wenn ich ald widder noch e’ Bier bestelle, F G C G C G C Un usserdäm, jenau: Die ess nit ruut-wieß-blau!
Ruut-Wieß-Blau Querjestriefte Frau akkorde
von BAP
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